امکان افزایش بودجه شهرداری شهریار به بیش از 2 هزار میلیارد ريال

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: بودجه مصوب شده برای مدیریت شهری در این منطقه 154 میلیارد تومان است و امکان افزایش آن به بیش از 2 هزار میلیارد ريال تا پایان سال جاری وجود دارد.

امکان افزایش بودجه شهرداری شهریار به بیش از 2 هزار میلیارد ريالعلیرضا صفرزاده عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یکی از مهم ترین دستورکارهای مجموعه شورای شهر شامل تعیین بودجه شهرداری می‌شود که برای تنظیم و طراحی آن، بیش از 10 جلسه کارشناسی شده در پارلمان شهری شهریار برگزار می‌شود.

وی افزود: بودجه در نظر گرفته شده برای مدیریت شهری این منطقه 154 میلیارد تومان است و امکان افزایش آن به بیش از 2 هزار میلیارد ريال تا پایان سال جاری وجود دارد.

صفرزاده بیان کرد: تمرکز شورای شهر دوره چهارم بر انتقال و تمرکز درآمدهای شهرداری از محل ساخت و سازها و کمیسیون ماده صد به کسب درآمد از محل خدمات پسماند بود که خوشبختانه به توفیقات سازنده‌ای در این عرصه نائل شده‌ایم.

وی با بیان عملکرد موفق شهرداری در مدیریت منابع مالی یادآور شد: تامین درآمدهای پایدار و نظارت بر بودجه با هدف هزینه‌کرد اصولی اعتبارات و جلوگیری از هرگونه انحراف احتمالی دو دغدغه جدی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شهریار محسوب می‌شود و در این راستا به منظور تحقق اهداف مورد نظر، نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار