احداث فاز دوم آزادراه شهیدشوشتری با همکاری سازمان محیط زیست

رئیس شورای شهر تهران از احداث فاز دوم آزادراه شهیدشوشتری با همکاری سازمان محیط زیست خبر داد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت و بازگشایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب ـ شهید تندگویان، با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری در پایتخت اظهار کرد: اجرای همه این پروژه‌ها در برنامه چهارم توسعه شهر تهران پیش‌بینی شده است و ان‌شاءالله بر اساس برنامه‌ریزی این پروژه‌ها اجرا و به بهره‌برداری برسد و اجرای این پروژه‌ها در قالب خدمت‌رسانی به مردم تعریف شده است.

وی افزود: مدیریت شهری در این دوره بنا دارد توقف‌های صورت گرفته در دوره مدیریت شهری گذشته را به حالت حرکت در بیاورد و در این قالب پروژ‌ه‌های یکی پس از دیگری به بهره‌برداری خواهد رسید.

چمران با اشاره به پروژه دسترسی دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت و بازگشایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب ـ شهید تندگویان، گفت: قطعاً این پروژه‌ها تاثیر بسزایی را در کاهش بار ترافیکی خواهد داشت، اما برای رفع ترافیک در شهر تهران نیازمند یک حرکت ویژه و استفاده از حمل و نقل عمومی به جای حمل و نقل شهری هستیم و ان‌شاءالله هر چه زودتر بستر توسعه حمل و نقل عمومی فراهم شود.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های حسین دهقان؛ رئیس بنیاد مستضعفان مبنی بر ممانعت شهرداری تهران از فعالیت ساختمان‌های ناایمن بنیاد گفت: در این زمینه شهرداری تهران بر اساس برنامه‌ریزی و همکاری دستگاه قضا اقداماتی را انجام داده است به طوری که برخی از ساختمان‌های ناایمن شخصی، عمومی و دولتی مشخص و فرآیند ایمن‌سازی آنها آغاز شده است.

وی همچنین در ارتباط با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری در محدوده سرخه‌حصار و همکاری سازمان محیط زیست جهت احداث فاز دوم این آزادراه، تصریح کرد: شورای شهر تهران هر جا نیاز باشد ورود پیدا می‌کند و در این بخش نیز خوشبختانه آزادراه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حال احداث است و ان‌شاءالله طی یکی دو هفته آینده از فرآیند احداث این آزادراه خواهم داشت.

چمران اضافه کرد: در فرآیند احداث آزادراه شهید شوشتری بخشی از معارضین مربوط به ورزشگاه تختی بود که این موضوع نیز حل و فصل شده و ان‌شاءالله پروژه در زمان معین به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب ها: شورای شهر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار