تشدید نظارت‌های زیست محطی در شهرستان‌های شهریار و ملارد

رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار گفت: نظارت بر فعالیت‌ واحدهای صنعتی در این شهرستان‌ها با جدیت پیگیری می‌شود و در همین راستا پلمپ، تخریب و انتقال برخی از واحدهای آلاینده به مرحله اجرا در آمد.


عزیز عبدلزاده رئیس اداره محیط زیست شهرستانهای شهریار و ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌اظهار کرد: حفظ سلامت زیست محیطی از دغدغه‌های اصلی و وظیفه ذاتی مجموعه محیط زیست شهرستانهای شهریار و ملارد محسوب می‌شود.

وی افزود: در همین ارتباط، اقدامات متعددی در حوزه‌های مورد اشاره عملیاتی شد که تخریب 70 کوره ذغال، جمع آوری و انتقال 2 واحد آلاینده تشکیل 11 پرونده قضایی برای فعالیت‌های غیر استاندارد در بخش‌های آبکاری، ریخته گری، ذوب سرب و محکومیت مالکان این واحدها، از نمونه اقدامات انجام شد ه به شمار می‌رود.

عبدلزاده با بیان انتقال پرونده 16 واحد مزاحم و آلاینده که اغلب بصورت منفی فعالیت می‌کردند به بند 20 ماده 55 شهرداری‌ها، یاد اور شد: مقابله با تغییر کاربری‌های غیر مجاز و جلوگیری از احداث سوله و ساختمان‌هایی که بافت طبیعی و سلامت زیست محیطی را به مخاطره می‌انداختند نیز در راستای مقابله با آلایندگی و تخریب زیست به مرحله اجرا در آمد و در آینده نیز این روند با جدیت استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملارد ، شهریار ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار