در نشست امروز استانداران سراسر کشور چه گذشت؟

نمایندگان عالی دولت در استان‌ها بمنظور همفکری و هم‌اندیشی در خصوص محورهای مختلف کاری و تبادل نظر با وزیر کشور و تعدادی دیگر از مسؤولین از سراسر کشور در وزارت کشور گردهم آمدند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، استانداران بمنظور همفکری و هم‌اندیشی در خصوص محورهای مختلف کاری و تبادل نظر با وزیر کشور و تعدادی دیگر از مسؤولین از سراسر کشور در وزارت کشور گردهم آمدند.

بنا براین گزارش در این نشست که با سخنرانی مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور آغاز شد،‌ مسائل و موضوعات متنوعی با حضور مسؤولین و دست‌اندرکاران مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در نخستین دستور کار این نشست،‌ خندان‌دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور طی سخنرانی و تبادل نظر با استانداران شرایط شهرداری‌ها را مورد بررسی و واکاوی قرار داد و راهکارهای مورد نظر برای بهبود شرایط به بحث گذاشته شد.

گزارش رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و بررسی شرایط برگزاری مراسم اربعین و وضعیت خدمات‌دهی به زائران ایرانی این مراسم دستور کار بعدی نشست استانداران بود که در تبادل نظر پلارک و استانداران سراسر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی شرایط آغاز سال تحصیلی مدارس دیگر دستور کار نوبت صبح نشست استانداران سراسر کشور بود که با حضور و سخنرانی فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع استانداران سراسر کشور دنبال شد.

همچنین رئیس دانشگاه فرهنگیان در این نشست به بیان گزارشی از وضعیت این دانشگاه و مشکلات و موانع پیش روی فعالیت و همچنین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه پرداخت.

سخنرانی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور،‌ آخرین برنامه نیمه نخست نشست استانداران بود که به طور مشروح و مبسوط و با پرداخت به مسائل مختلف و محورهای عمده فعالیت پیش روی استانداران از جمله انتخابات آتی دنبال شد.

اما نوبت بعد از ظهر نشست امروز استانداران با حضور یکپارچه مدیران وزارت کار،‌ رفاه و امور اجتماعی در جمع استانداران آغاز شد. با حضور علی ربیعی وزیر کار همراه با تنی چند از معاونان و مدیران ارشد وزارت رفاه،‌ کار و امور اجتماعی در بین استانداران،‌ مسائل مختلف این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و فروزان مهر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور ضمن سخنرانی در نشست امروز استانداران،‌ آخرین مباحث حوزه‌های کاری مربوط را با استانداران سراسر کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

گفتنی است وزیر کشور در پایان سخنرانی خود در نشست استانداران در جمع خبرنگاران فعال در حاشیه نشست حاضر شد و به سؤالات آنان پاسخ گفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار