پلارک: تشکیل ستاد ایرانیان در عراق برای تسهیل مراسم اربعین حسینی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: برای اربعین 94 تدابیری اندیشیده شده و ستاد خاص ایرانیان در عراق شامل 10 کمیته تشکیل شده است.

پلارک: تشکیل ستاد ایرانیان در عراق برای تسهیل مراسم اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست استانداران که در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر ستاد بازسازی عتبات برای اربعین 94 اظهار داشت: امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم همچون سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر به عتبات عالیات اعزام شوند و این موضوع نیازمند هماهنگی و سازماندهی این پروژه ملی و عظیم است.

وی ادامه داد: برای اربعین 94 تدابیر بزرگی اندیشیده شده و ستاد خاص ایرانیان در عراق، این ستاد شامل 10 کمیته است که کمیته ساماندهی مشارکت‌های مردمی یکی از مهمترین این کمیته‌ها است که وظیفه آن تهیه مایحتاج اعزام شدگان است.

پلارک گفت: همچنین برای تسهیل در رفاه زائران هماهنگی‌هایی با سپاه، بسیج و شهرداری انجام شده و امسال نیز در حمل و نقل مسافران به مشکل خاصی برنخورند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: متاسفانه امسال مردم عراق از وضع مالی خوبی برخوردار نیستند و ما فکر می‌کنیم خودمان باید در این خصوص کمک‌رسانی کنیم و این نیازمند مشارکت مردم است.

وی با اشاره به تشکیل سامانه ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات گفت: سازمان حج و زیارت سامانه ثبت‌نام زائران عتبات عالیات را راه‌اندازی کرده است که از 15 شهریور، این سامانه فعال است.

پلارک خاطرنشان کرد: زائرانی که از طریق این سامانه ثبت‌نام می‌کنند، مشکل ویزا و روادید نخواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: عتبات ، عالیات ، هماهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار