نشست استانداران با وزیر کشور

مقیمی: باید برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی از تجربیات دفاع مقدس یاری بگیریم

معاون وزیر کشور گفت: همانطور که در جنگ دشمن را شکست دادیم، باید با همان روش‌ها برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی قدم برداریم.

مقیمی: باید برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی از تجربیات دفاع مقدس یاری بگیریم
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، نشست استانداران با وزیر کشور و تنی چند از وزرای دولت صبح امروز با در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور آغاز شد.

مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور در این همایش با بیان اینکه دو سال از عمر دولت می‌گذرد و مردم منتظر تغییرات در همه ابعاد اجرائی کشور هستند، گفت: دولت در بحث هسته‌ای قدم‎های مهمی را برداشت و توانست قولی را که به مردم داده بود به نتیجه برساند و امروز مردم منتظر هستند تا در زمینه‌های دیگر نیز قدم‌های بزرگی برداشته شود.

وی افزود: اگرچه به عقیده بسیاری از کارشناسان، دولت در همه زمینه‌ها فعالیت داشت، اما بحث‌ هسته‌ای به صورت مشخص‌تری خود را نشان داد و مسائل دیگر اینگونه مطرح شده که دولت همه تلاش خود را برای هسته‌ای بکار برده در حالیکه کارشناسان در بحث‌های اقتصادی_ فرهنگی نیز تلاش جدی داشته‌اند.

معاون سیاسی کشور با بیان اینکه همیشه باید یادآور باشیم که دولت در چه شرایطی کار خود را شروع کرد، گفت: برای حل معضلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق، وقت گذاشتن بیشتر و داشتن مدیرانی همراه و همسو با سیاست‌های دولت است.

وی ادامه داد: استانداران محترم گام‌های اصلی و اساسی را در استانها برعهده دارند و توانسته‌اند در این مدت کارهای مثبتی را به نتیجه برسانند، گرچه هنوز اقدامات زیادی روی زمین است و تلاش‌های بیشتری را باید انجام دهیم.

مقیمی با بیان اینکه بایستی از مدیران توانمند، همراه، همسو، دلسوز، سالم، معتقد، وظیفه‌شناس و در یک کلمه شایسته استفاده کنیم، گفت: لازمه این تصمیم‌گیری‌ها همراهی همه ارگان‌هاست و همه باید کمک کنند تا بتوانیم از چنین مدیران شایسته‌ای استفاده کنیم تا در دو سال باقیمانده از عمر دولت حدودی از مشکلات را حل کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: امروز مسائل اجتماعی که جامعه با آن روبروست برای همه دوستان روشن است و آمار و ارقامی را در این زمینه‌ها داریم که در مباحث اقتصادی_ فرهنگی باید توجه بیشتری داشته باشیم.

مقیمی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که در جنگ توانستیم دشمن را شکست دهیم و رزمندگان اسلام با ایثار و فداکاری کشور را از لوث بعثی‌ها پاک کردند، امروز هم باید با استفاده از همان روش‌ها برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی قدم برداریم و در این زمینه از همکاران شایسته استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار