جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایندگان وحدت داشته باشند/ مجلس دوازدهم باید قرارگاه اقتصادی ایجاد کند

منتخب مجلس دوازدهم گفت: مجلس باید برای فائق آمدن بر جنگ اقتصادی قرارگاهی راهبردی ایجاد کند.

محمد صالح جوکار منتخب مجلس دوازدهم و رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مهمترین ماموریت‌های مجلس دوازدهم اظهار کرد: مجلس دوازدهم در ابتدا باید مطابق فرمایش رهبر انقلاب وحدت و وفاق خود را حفظ کند چرا که بهترین عملکرد مجلس در سایه همدلی رقم خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید در متن حرکت کند نه حاشیه افزود: نمایندگان مجلس باید با پرهیز از مسائل کم اهمیت و حاشیه برانگیز بر اولویت‌های مردم تمرکز کنند.

جوکار متذکر شد: در حال حاضر معیشت مردم کشور دچار مشکل شده است که این امر ناشی از تورم و بالا بودن نقدینگی در کشور است البته نباید از نقش تحریم‌ها را نیز در بروز مشکلات جاری غافل بود. 

منتخب مجلس دوازدهم گفت: برای برون رفت از شرایط موجود و فائق آمدن بر این جنگ اقتصادی مجلس دوازدهم  باید برنامه‌ای اساسی تدوین کرده و یک قرارگاه راهبردی ایجاد کند و برای دستیابی به این مهم قوای مقننه و مجریه باید در کنار یکدیگر به تصمیم گیری بپردازند.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی تاکید کرد: مجلس باید بر اساس مشکلات کشور اولویت گذاری کرده و بعد به تدوین قانون و نظارت بپردازد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب شعار سال جاری را جهش تولید با مشارکت مردم نام نهادند و حلقه مفقوده کشور ما این است که مردم به معنای واقعی کلمه نقش موثری در حوزه اقتصاد ندارند. 

منتخب مجلس دوازدهم تاکید کرد: ما باید قوانینی تصویب کنیم که به مردم برای سرمایه گذاری در بخش‌های مهم کشور تضمین بدهد و اشخاص جامعه بتوانند از سهامداری انتفاع داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
از سال 1392 تاکنون فقط سالانه بیش از هزاران بار در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه یک مورد آن هم توسط دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره رسیدگی نکرده اند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
از سال 1357 تاکنون برای همه ثابت شده است که نمایندگان مجلس به فکر حل مشکل مردم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۳:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
۷۶۵۰۰ هزار سهم و هر سهم ۷۹ ریال مبلغ ۶/۰۴۳/۵۰۰ ریال در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ سود سهام اخابر برای بنده واریز کردن شرم آور و تاسف بار است
۷۶۵۰۰ هزار سهم و هر سهم ۱۱ ریال و اریز مبلغ ۸۴۱۵۰۰ ریال در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
و این در حالی است که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ سود سهام اخابر برای بنده مبلغ ۳۱/۸۲۴/۰۰۰ ریال و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ مبلغ ۱۹/۱۲۵/۰۰۰ریال به بانک پارسیان واریز کردن
سود سهام بنده را هر سال علنی و آشکار دزدی می کند و دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم تاکنون هیچ کاری و اقدامی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
فکر و ذکر اینا شده فقط سیاست بازی و سیاسی کاری
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۵۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
نمایندگان در دو چیز وحدت دارند یکی در افزایش تعطیلات که ملت را در این شرایط اقتصادی به خاک سیاه بنشاند و دیگری در افزایش قیمت ها که پولدارها را پولدارتر و فقرا را فقیرتر کنند سیاستی در راستای جهانی شدن
آخرین اخبار