۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس از پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

 

زارع نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس از پلمب ۲ واحد متخلف در طرح نظارتی عید تا عید خبر داد و گفت: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شده است.

او افزود: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده‌های تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

زارع نیا با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان  شده است. 

او گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته و شهروندان می توانند برای  گزارش هرگونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار