بیش از ۶۳۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری طبس بازدید کردند

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی طبس گفت: بیش از ۶۳۲ هزار نفر در نوروز امسال از جاذبه‌های گردشگری طبس بازدید کردند.

عرب رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی طبس گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳، بیش از ۶۳۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان طبس بازدید کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز بیشترین بازدید از آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) بوده است افزود: باغ تاریخی گلشن، روستای هدف و منطقه نمونه گردشگری ازمیغان، منطقه نمونه گردشگری چشمه آبگرم مرتضی علی، کال جنی، کویر حلوان و روستای جهانی گردشگری اصفهک از مکان‌های پربازدید و مورد استقبال گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۳ بوده اند.

عرب بیان کرد: از ابتدای شروع فعالیت ستاد سفر تا ۱۷ فروردین، ۸۲ هزار و ۵۴۱ نفر در اقامتگاه‌های رسمی و ۳۱۶ هزار و ۵۹۹ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی، اضطراری و کمپ‌های اسکان موقت اسکان داده شده‌اند.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی طبس عنوان کرد: در این مدت ۶۳ مورد بازدید نظارتی از اماکن اقامتی و پذیرایی، کمپ‌های اسکان موقت، فعالیت‌های کمیته‌های ستاد سفر شهرستان و سایر صنوف فعال ثبت شده که ۳۴ مورد با تذکر شفاهی و راهنمایی لازم موضوعات و نواقص برطرف شده، ۳ مورد اخطار کتبی و یک مرکز غیرمجاز اقامتی برای پلمب معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.