جذب ۳۳۰۰ حامی در ماه رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از ثبت نام ۳ هزار و ۳۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان خبر داد.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: در ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که این تعداد حمایت ۵ هزار و ۳۰۰ فرزند معنوی را برعهده گرفتند.

او افزود: در شب‌های قدر ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در سطح استان ایجاد شد و ۱۰ نفر از همکاران جهت حامی‌ یابی به تهران و مشهد رفتند.

لطفی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۴۴۲ فرزند ایتام و محسنین استان بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۳ فرزند یتیم و ۷ هزار و ۹۵۰ فرزند محسنین هستند که ۴۰ هزار و ۵۶۰ نفر حامی حمایت آنها را بر عهده دارند.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد  امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به راه‌های اتصال به مهربانی برای شرکت در طرح اکرام ایتام تصریح کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال ۰۵۶ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و شماره تماس ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ و ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ در این طرح شرکت کنند.

او ادامه داد: افزون بر این مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های حامی‌ یابی در سطح استان از دیگر روش‌ها برای شرکت در طرح اکرام ایتام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.