پخت ۶۵۰ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در آشپرخانه‌های اطعام مهدوی استان در ماه رمضان ۶۵۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع می‌شود.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۱۷۵ آشپزخانه اطعام مهدوی به مناسبت ماه مبارک رمضان، برای کمک به نیازمندان در استان راه اندازی شده است.

او افزود: بیش از ۶۵۰ هزار پرس غذای گرم تا پایان ماه رمضان پخت و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

عرب یکی از برنامه‌های ماه رمضان را توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اعلام کرد و ادامه داد: ترویج سنت حسنه اطعام در جامعه، مردمی‌سازی اطعام برای حضور و مشارکت حداکثری در این موضوع ارزشی و دینی، تلاش در جهت افزایش روحیه ایثار، مواسات و همدلی در جامعه از اهداف اجرای طرح اطعام مهدوی است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: فرزندان ایتام و محسنین در استان ۱۰ هزار و ۳۹۱ نفر هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۴۶۸ نفر فرزند یتیم، هفت هزار و ۸۵۱ نفر نیز فرزند محسنین محسوب می‌شوند.

او با بیان اینکه ۳۸ هزار و ۵۶۰ نفر حمایت از این فرزندان را برعهده دارند بیان کرد: امسال هم پایگاه حامی یابی در مساجد و مکان‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر در استان فعال خواهد شد تا خیران در جهت کمک به فرزندان ایتام و محسنین شناسایی و جذب شوند.

عرب تصریح کرد: مردم نوع‌دوست و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد، شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ایجاد پویش‌های هدفمند و موثر محلی و منطقه‌ای از سوی مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی، اجرای طرح مفتاح‌الجنه با حضور مسئولان و خیران برای بازدید از منازل مددجویان، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران، حامیان، مراکز نیکوکاری، مساجد، حسینیه‌ها، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، آستان قدس رضوی و سایر نهاد‌های همسو را از دیگر فعالیت‌های این نهاد در ماه رمضان بیان کرد.

او گفت: هم افزایی با موسسات خیریه و امداد از طریق مراکز نیکوکاری، برنامه ریزی تبلیغات روش‌های پرداخت الکترونیکی کمک‌ها در ماه رمضان در فضای مجازی از دیگر برنامه‌ها است.

برچسب ها: غذای گرم ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.