فعالیت ۳۱ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی از فعالیت ۳۱ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی ویژه شب و روز ولادت امام زمان (عج) خبر داد.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی در اسفدن گفت: پویش اطعام مهدوی با هدف تهیه غذای گرم برای افراد کم درآمد در شب و روز نیمه شعبان با فعالیت ۳۱ آشپزخانه مهدوی با محوریت مراکز نیکوکاری برای طبخ و توزیع غذای گرم اجرا می‌شود.

او با بیان این‌که مردمی‌سازی امور خیر و احسان از راهبرد‌های مهم کمیته امداد است افزود: پیش‌بینی می‌شود در این پویش ۳۵ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان توزیع شود.

عرب به روش‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در قالب پویش اطعام مهدوی اشاره کرد و ادامه داد: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ صندوق امداد ولایت اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی پرداخت از طریق کد کیوآر،  مراجعه به سایت کمیته امداد www.emdad.ir و مراجعه حضوری به ۲۱ اداره امداد و ۱۵۰ مرکز نیکوکاری را از دیگر روش‌های مشارکت در این پویش عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.