معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی خبر داد؛

بازدید بیش از ۶۵۴ هزار نفر از جاذبه‌های خراسان جنوبی در عید فطر

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: ۶۵۴ هزار و ۱۵۵ نفر تعطیلات عید فطر ازجاذبه های خراسان جنوبی بازدید کردند.

عربی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به آمار سفر و اقامت در تعطیلات عید فطر در خراسان جنوبی گفت: از تاریخ ۲۲ فروردین ماه تا تاریخ ۲۴ فروردین تعداد اقامت کننده در اقامتگاه‌های رسمی خراسان جنوبی در مجموع ۳۱ هزار و ۶۰ نفر بوده است.

او افزود: در این مدت میزان اقامت در هتل‌ها هزار و ۱۵۱ نفر، در مجتمع‌های گردشگری هزار و ۹۸۶ نفر، میزان اقامت در مهمانپذیر ۴۹۶ نفر و در اقامتگاه‌های بوم گردی هفت هزار و ۳۴۸ نفر بوده است.

عربی ادامه داد: از تاریخ ۲۲ فروردین ماه تا تاریخ ۲۴ فروردین میزان اقامت در طرح خانه مسافر ۷۶۱ نفر، میزان اقامت در زائر سرا‌ها ۱۶ هزار و ۲۷۵ نفر، در اردوگاه‌ها ۵۴۱ نفر، میزان اقامت در مناطق نمونه گردشگری دو هزار و ۱۷۳ نفر و در مجتمع‌های بین راهی نیز ۳۲۹ نفر بوده است.

وی افزود: در این مدت میزان اقامت در اقامتگاه‌های غیر رسمی ۱۵۸ هزار و ۷۵۰ نفر، در اقامتگاه‌های اضطراری هف هزار و ۱۴۲ نفر و میزان اقامت در مجموع اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری ۱۹۶ هزار و ۹۵۲ نفر بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از تاریخ ۲۲ فروردین ماه تا تاریخ ۲۴ فروردین تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی ۶۵۴ هزار و ۱۵۵ نفر بوده است.

عربی یادآور شد: از این میزان ۱۰۲ هزار و ۲۱۷ مورد بازدید از جاذبه‌های تاریخی، هزار و ۳۵۰ مورد بازدید از جاذبه‌های تفریحی، ۱۱۷ هزار و ۱۰۸ مورد بازدید از جاذبه‌های طبیعی، بازدید از جاذبه‌های فرهنگی نیز ۵۳ مورد و نیز بازدید از جاذبه‌های مذهبی ۴۱۱ هزار و ۸۳۲ مورد بوده است.

وی بیان کرد: میزان بازدید از موزه‌های خراسان جنوبی در این مدت نیز ۳۵ مورد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار