موافقت با پذیرش دستیار تخصصی رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از موافقت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با پذیرش و آموزش دستیار تخصصی رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد.

فعال سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان‌های امام رضا (ع)، ولیعصر (عج) و رازی و جلسات دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و دبیر هیئت ممتحنه دانشنامه تخصصی رادیولوژی با مسئولان دانشگاه در خصوص رشته تخصصی رادیولوژی گفت: این دبیرخانه با پذیرش دستیار به صورت قطعی در رشته تخصصی رادیولوژی موافقت کرد.

او افزود: حضور اعضای هیئت علمی با گرایشات لازم و همچنین انگیزه بالای آنان، وجود تجهیزات تشخیصی متناسب با بار آموزشی و تعداد دستیاران در ۳ بیمارستان آموزشی از نقاط قوت و قابل توجه دانشگاه در این تأییدیه بوده است.

فعال با تبریک به دکتر مهیار محمدی فرد مدیر گروه رادیولوژی و تمام اعضای هیئت علمی این گروه و با قدردانی از مسئولین دانشکده پزشکی، بیمارستان‌ها و دانشگاه اظهار امیدواری کرد که با تربیت دستیارانی شایسته و متعهد در این رشته تخصصی نیاز‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی استان و جامعه فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.