کمیته امداد اردبیل برای جمع‌آوری فطریه آمادگی کامل دارد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه عید سعید فطر، کمیته امداد استان آمادگی کامل دارد تا از روش‌های مختلف برای جمع‌آوری فطریه و کفارات مردم بهره بگیرد.

علیرضا حسین‌نژاد اظهار کرد: امسال نیز مسئولیت اصلی به عنوان دبیرخانه ستاد زکات در جمع‌آوری و هزینه کرد زکات فطریه با کمیته امداد است و همکاران تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از روش‌های متفاوت، فطریه جمع‌آوری شده را در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان واقعی برسانند.

او افزود: پرداختی هموطنان در کنار روش مستقیم پرداختی فطریه و کفاره از طریق پایگاه‌های دایر شده در مناطق مختلف شهری به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن طراحی شده خواهد بود تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان زکات فطریه و کفاره جمع‌آوری شده را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اعلام کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۶۳۵ برای جمع‌آوری فطریه عام و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۹۰۱ برای جمع‌آوری فطریه سادات در نظر گرفته شده است.

حسین‌نژاد بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۱۷۵ برای پرداختی کفاره غیر عمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۴۳ برای پرداخت کفاره عمد هم استانی‌ها پیش بینی شده که مردم مومن و روزه‌دار استان می‌توانند از طریق تلفن همراه و یا دستگاه‌های کارتخوان پرداختی‌های خود را انجام دهند.

او یادآور شد: هم استانی‌ها از طریق کد دستوری #۵*۰۴۵*۸۸۷۷* پرداختی زکات فطریه عام و فطریه سادات و کفاره عمد و غیرعمد خود را نیز انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه گفت: برای اولین بار با هماهنگی مسئولان کشوری، پرداخت زکات فطریه و کفاره از طریق دستگاه کارتخوان نانوایی‌ها نیز امکان پذیر شد تا هم استانی‌ها با انتخاب گزینه فطریه و کفاره از طریق کارتخوان و اپلیکیشن «نظر» پرداختی خود را انجام دهند.

حسین‌نژاد بیان کرد: این مبالغ با توجه به هوشمند بودن سیستم پرداخت، در کوتاه‌ترین زمان به حساب کمیته امداد استان‌ها و شهرستان‌ها واریز می‌شود تا صرف رفع نیازمندی فقرا و مددجویان کمیته امداد شود.

او افزود: همکاران در محل برپایی نماز عید فطر به ویژه جلوی مصلی بزرگ اردبیل با داشتن کارت شناسایی معتبر حاضر خواهند بود تا فطریه و کفارات مومنان را جمع‌آوری کرده و نسبت به هزینه‌کرد آن در محل مورد نظر اقدام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
چه کار مهمی انجام مدحن