تدوین ۹۰ پروژه قابل اجرا در شهرداری بروجن

شهردار بروجن از تدوین نزدیک به ۹۰ پروژه قابل اجرا در شهرداری این شهر در امسال خبر داد.

گرشاسب ریگی در شورای اداری شهرداری بروجن با اشاره به تدوین نزدیک به ۹۰ پروژه قابل اجرا در برنامه‌های امسال شهرداری بر انجام پروژه‌ها مطابق برنامه و بودجه تخصیصی تاکید کرد و افزود: پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری را مطابق نیاز شهروندی و توسعه شهری تدوین شده است.

شهردار بروجن، احدات پل و ادامه بلوار مدرس، ساحل‌سازی بلوار ساحلی، احدات پل‌های تختی و صادقیه، تکمیل فضای سبز پل ۲۰ بهمن، احداث پارک‌های نونهال امید، بوستان شورا، بوستان علما و شعرا و بوستان شهدای گمنام، پیاده‌راه طالقانی، اصلاح میدان نبوت، زیرسازی و بازگشایی بلوار توس جنوبی، اصلاح بلوار سلیمان، راه‌اندازی بازار دایمی میوه و تره‌بار، اصلاح هندسی و ترافیکی معابر، زیرسازی معابر فناوران و ادامه احداث پارکینگ طبقاتی شترخون دانست.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: پیگیر واگذاری شهرک از طرف اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری هستیم و به محض تحویل، فعالیت‌های عمرانی در این شهرک نیز آغاز خواهد شد.

ریگی با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار دیگر از جمله اجرای طرح ممیزی املاک، آب‌نمای پارک ملت، تکمیل و بهره‌برداری از سرویس‌های بهداشتی بازار و میدان انقلاب، خرید ماشین‌آلات، رضای خدا را کلید توفیق در این پروژه‌ها دانست و گفت: رضای خداوند و در ادامه اعتماد شهروندان کلید انجام پروژه‌ها و پیمان شهرداری و مردم است.

وی با اشاره به سختی‌های کار با توجه به اعتبارات اندک و مشکلات اقتصادی جامعه اظهار کرد: در این مسیر اگر مدیری این پیمان را نادیده گیرد، به مردم معرفی خواهد شد.

ریگی، حرکت جهادی برنامه‌ریزی دقیق و نظارت را از دیگر کلید واژه‌های موفقیت در امر دانست و گفت: سامانه ۱۳۷ و تلفن ارتباطی آن راه‌اندازی شده است و این سامانه گامی در مسیر ارتباط موثری با مردم و نظارت متقابل مدیریت شهری و شهروندان است و توسعه الکترونیکی کردن کار‌ها امسال نیز ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار