لزوم تشکیل بسیج مردمی در حوزه اقتصاد

رحیمی با تاکید بر اینکه بسیج مردمی در حوزه اقتصاد باید شکل گیرد، گفت: قوانین دست و پا گیر برای شروع واحدهای اقتصادی برداشته شود و جلوی رانت و فساد را بگیریم چرا که همواره به بحث تولید ضربه زده است.

فرماندار طبس گفت: مقام معظم رهبری با توجه به شعار سال ۱۴۰۲ با عنایت به اینکه کارهای خوبی در کشور انجام شده است اما وضعیت را مطلوب ندانستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در شعار سال ۱۴۰۳ بحث جهش تولید با مشارکت مردم را مطرح کردند و به این معنا است که مردم را در اقتصاد مشارکت دهیم و سرمایه های مردمی را برای رشد تولید هدفمند کنیم.

رحیمی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری بر حضور مردم در اقتصاد و تولید تاکید کردند و این موضوع را یکی از مولفه های تاثیرگذار بر پیشبرد اهداف اقتصادی کشور می دانند.

فرماندار طبس با اشاره به اینکه در طول ۴۴ سالی که از پیروزی جمهوری اسلامی ایران می گذرد، هر جا از ظرفیت مردم استفاده شد شاهد پیروزی های بزرگ بودیم، افزود: امیدواریم مشارکت مردمی در اقتصاد داشته باشیم تا به موفقیت های خوبی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه باید بسیج مردمی در حوزه اقتصاد صورت گیرد، افزود: این مهم قطعا در تحقق جهش تولید موثر خواهد بود و جهت دادن و سیاست گذاری کردن و توجه به آمایش سرزمینی و جمع آوری سرمایه های عظیم مردمی در افزایش تولید اثرگذار و مفید است.

رحیمی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در همه زمینه ها قدرتمند است، ادامه داد: در اقتصاد کمی ضعف داریم که دشمن از این حربه علیه کشور استفاده می کند اما با بسیج مردمی می توانیم به موفقیت هایی دست یابیم.

فرماندار طبس در ادامه گفت: مردم باید به سیاست ها و دولت اعتماد کنند و قوانین دست و پا گیر برای شروع بکار واحدهای اقتصادی برداشته شود و بحث نظارت بر تسهیلات جدی پیگیری شود و جلوی رانت و فساد را بگیریم چرا که همواره به بحث تولید ضربه زده است.

وی با بیان اینکه دولتی بودن و نفتی بودن اقتصاد دو عیب بزرگ کشور است، افزود: دولت باید تسهیل کننده برای حضور و مشارکت مردم در زمینه های اقتصادی باشد و یکی از اهداف اقتصادی ما رسیدن به رشد پایدار هشت درصدی است که ایجاد اشتغال و کاهش تورم را در پی خواهد داشت.

رحیمی گفت: اگر مردم هدفمند وارد صحنه شوند و فعالیت ها و سرمایه های آنان جهت دهی شود قطعا نتایج خوبی را در اقتصاد کشور خواهیم دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار