اعلام انزجار مردم ارومیه از جنایات رژیم صهیونیستی

مردم ارومیه انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام زنان و کودکان بی گناه غزه اعلام کردند.

مردم ارومیه روز چهارشنبه با  تجمع خودجوش که با حضور قشرهای مختلف مردم و دانشجویان در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد بار دیگر نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام زنان و کودکان بی گناه غزه اعلام کرده و به نمایش گذاشتند.

در این تجمع  حاضران با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با مضمون «غزه کربلا شد مهدی بیا مهدی بیا»، مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل، «قدس متعلق به مسلمین است و باید به آن برگردد»، «فلسطین آزاد خواهد شد.» نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

شرکت کنندگان در تجمع همچنین با سر دادن شعارهایی، چون مرگ بر اسراییل، «جنایت اسراییل جنایت آمریکاست» اعتراض و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و رژیم آمریکا و هم پیمانان آنان نشان داده و پیمانی دوباره با مردم مظلوم غزه بستند.

در این تجمع گروه سرود دانشجویی در اعتراض به جنایات اسراییل، سرود ویژه‌ای را اجرا کردند که مورد توجه مردم و حاضران قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در این تجمع گفت: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، امروز چرا در برابر کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه سکوت کرده اند؟

حجت الاسلام منصور امامی ادامه داد: صهیونیست‌ها دشمن‌ترین افراد برای اهل ایمان و شر مطلق هستند چرا که همواره رد پای آنان در تمامی فتنه‌ها دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه امام راحل از سال ۱۳۴۱ خطر صهیونیست را گوشزد کردند، افزود: برپایی جشن‌های ۲ هزار و ۵۰۰ ساله پهلوی و جنگ هشت ساله در ایران با هدف انحراف اذهان عمومی از اسرائیل بود و  نباید این جنایات رژیم صهیونیستی به دست فراموشی سپرده شود.

در پایان این تجمع مردمی بیانیه محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.