فرمانده قرارگاه حمزه:

بسیج تفکر است و محدود به مرزها نیست

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: بسیج محدود به مرز‌های ایران اسلامی نیست، فردی که تفکر بسیجی دارد در گروه بسیجیان جای می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع) روز جمعه در تجمع حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان ارومیه که در حسینیه ثارالله ارومیه با  در حضور ۵ هزار بسیجی از گردان های کوثر، بیت المقدس و امام علی (ع) برگزار شد گفت: امام خمینی (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج آینده ایران اسلامی را بیمه کرد که نشان از دوراندیشی امام راحل بود.

سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان  افزود: بسیج شامل قشر خاصی نبوده و بسیجی بودن شامل حال همه اقشار کشور است؛ به‌غیر از آن جمعیت اندکی که دل در گرو استکبار و بیگانه دارند، همه بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه بسیج محدود به مرز‌های ایران اسلامی نیست، اضافه کرد: همچنین بسیج محدود به مرز‌های جغرافیایی و مسائل دفاعی و امنیتی نیست و هر فردی تفکر بسیجی دارد و با روح و فرهنگ بسیجی عجین است، در گروه بسیجیان جای می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه حمزه ادامه داد: بسیاری از مردم و مسوولان کشورما از این تفکر ناب و معنوی برخوردار بوده و با روحیه جهادی و مجاهدت در راه خدا مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به بسیجیان اظهار کرد: دشمن شناسی و آماده مقابله با توطئه‌های آنان بودن ازجمله مسائلی است که باید بر آن اهتمام داشته باشیم.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه بسیجیان باید همواره تهاجمی عمل کنند، گفت: لازم است بسیجیان چند قدم از دشمن پیشتر حرکت کنند چرا که دشمنان همواره در حال توطئه برعلیه نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان لازم است از ظرفیت‌های خود و سایر ظرفیت‌های موجود برای صیانت از ارزش‌های انقلاب بهره گیرند، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت همه گروه‌های همسو با انقلاب در راستای هم افزایی و همراهی با نظام اسلامی لازم است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع)  اضافه کرد: امروز بعد از چندین دهه از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی قرارگاه حمزه سید الشهدا (س) همچنان با همت بسیجیان در کنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی در منطقه جهاد در راه خدا و مبارزه با اشرار و متجاوزان را استمرار می‌بخشند.

سردار پورجمشیدیان اظهار کرد: راه حل اصلی مشکلات کشور نهادینه شدن تفکر و فرهنگ بسیج است چرا که بسیج کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

در این آیین از فرزندان شهدای امنیت ارومیه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.