شهرستان خوی آماده اجرای رویداد بزرگ جشن خیابانی نیمه شعبان می‌شود

حجت الاسلام محسن مسلمی اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان شهرستان خوی آماده اجرای رویداد بزرگ جشن خیابانی می‌شود.

وی در خصوص شعار محوری مهمانی نیمه شعبان گفت: به فضل الهی در ۱۱ اسفند شاهد حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود و به همین مناسبت شعار محوری شاد پیمایی امسال حضوری برای ظهور در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد مردمی برگزاری جشن نیمه شعبان شهرستان خوی تصریح کرد: جشن بزرگ خیابانی و تجمع منتظران و عاشقان حضرت بقیه الله الاعظم شهرستان خوی با حضور ومشارکت بیش از ۴۰ مجموعه از هیئات، گروه‌های مردمی و فرهنگی با برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی،سخنرانی، مولودی خوانی،پرده خوانی،اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و سرود و اهدای جوایز فرهنگی به شرکت کنندگان در روز نیمه شعبان از ساعت ۱۴ الی ۱۹  در حد فاصل بین میدان ولی عصر(عج) تا میدان شیخ نوایی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: امسال علاوه بر مراسم مهمانی نیمه شعبان، با محوریت مساجد و حسینیه ها در ۱۰۰ نقطه از شهرستان مراسمات جشن ولادت حضرت ولیعصر(عج) اجرا خواهد شد.

مسلمی با بیان اینکه مراسم احیای شب نیمه شعبان و دعا و مناجات خوانی از جمله برنامه های مساجد و حسینیه ها در این ایام بوده و عنوان داشت این مراسم به صورت شهرستانی در حسینیه شیخ نوایی از ساعت ۲۳ با حضور برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.