انبار احتکار ۲۰ تن آرد و روغن خوراکی در بیرجند کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۰ تن آرد و روغن خوراکی احتکار شده در شهرستان بیرجند خبر داد.

 سردار شجاعی نسب گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار آرد و روغن خوراکی در سطح شهرستان بیرجند دریافت کردند که سریع موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را در شهرستان بیرجند شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از انبار، ۱۱ تن و ۸۰۰ کیلو گرم آرد و ۸ تن و ۲۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکاری بدون مجوز نگهداری را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای‌های احتکار شده توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار شجاعی نسب ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با انتظامی ضروری است.

برچسب ها: احتکار ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.