ورود یک میلیون مسافر به استان بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون یک میلیون گردشگر به این استان وارد شده است.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: این تعداد مسافر از ۲۴ اسفند تاکنون از طریق زمینی و هوایی وارد استان بوشهر شدند و اسکان یافته‌اند.

وی افزود:استان بوشهر در اسکان و اقامت گردشگران و مسافران در مدارس رتبه دوم کشوری کسب کرده است.

سجادی منش تصریح کرد: موج دوم سفر‌های نوروزی به استان بوشهر به ویژه شهر‌های ساحلی از امروز شدت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر یادآور شد: باتوجه به بارندگی‌های اخیر تمهیدات لازم برای اسکان مسافران شامل سالن‌های ورزشی، مساجد، حسینیه‌ها، ستاد‌های نماز جمعه اندیشیده و آماده شده است.

سجادی‌منش با بیان اینکه امدادگران در حالت آماده‌باش قرار گرفته اند گفت: از هم‌وطنان درخواست می‌شود در زمان تردد به هشدار‌های هواشناسی توجه کنند و از صعود به ارتفاعات و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و سواحل استان بوشهر خودداری کنند.

وی با اشاره به کاهش تصادفات در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر افزود: بر اساس اعلام پلیس راه تصادفات منجر به فوت در جاده‌های این استان کاهش قابل توجهی یافته است که نشان از رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اضافه کرد: ۱۰۰ درصد ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی رسمی این استان تکمیل شده است.

وی گفت: در استان بوشهر ۱۴ هزار تحت اقامتی رسمی، کلاس‌های درس، مهمانسراها، مسافرخانه و خوابگاه‌های دانشجویی و مراکز اقامتی بوم‌گردی آماده خدمات‌رسانی به گردشگران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.