افزایش نرخ حمل و نقل مسافر در بوشهر ممنوع است

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: هر گونه افزایش قیمت حمل و نقل مسافر درون و برون شهری بدون مجوز ستاد تنظیم بازار کشور غیر قانونی است.

احمد رجایی معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت بوشهر با اشاره به اجرای مستمر طرح نظارتی ویژه نوروز گفت: گشت مشترک بازرسی و نظارت از ۱۰ شرکت حمل و نقل مسافر برون شهری در محل پایانه مسافربری بوشهر انجام شد.

وی افزود: در این بازرسی دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی، اداره استاندارد و انجمن صنفی شرکت‌های مسافر بری نیز حضور داشتند.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار کشور تا کنون مجوزی در زمینه افزایش قیمت حمل و نقل صادر نکرده و برای جلوگیری از هر گونه تخلف، گشت‌های مشترک به شکل میدانی انجام می‌شود.

رجایی اضافه کرد: در اجرای این گشت بازرسی، از نحوه اطلاع رسانی نرخ فروش بلیط، ساعات حرکت و سایر موارد به مسافرین که بایستی از طریق تابلو اعلانات فیزیکی یا الکترونیکی در معرض دید مشتریان قرارگیرد، بازدید بعمل آمد.

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی نظیر گرانفروشی مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

برچسب ها: حمل و نقل ، نرخ کرایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.