فرماندار بوشهر:

دستگاه‌های خدمات‌رسان بوشهر در آماده‌باش کامل هستند

فرماندار بوشهر گفت: دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان بوشهر در آماده‌باش کامل برای ایام نوروز هستند.

صالح رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر با موضوع خدمات سفر شهرستان اظهار داشت: مدیران باید ارتباط بی‌واسطه با مردم داشته باشند و درب اتاق مسئولان باید بر روی مردم باز باشد.

فرماندار بوشهر خاطر نشان کرد: از مدیرانی که نسبت به ارباب رجوع و تکریم مردم، عملکرد مطلوبی داشته باشند، حمایت و هرگونه نارضایتی ارباب رجوع را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید به نحو احسن انجام شود تصریح کرد: البته انجام کار ارباب رجوع بهترین تکریم است و در صورتی که نتوانیم کار ارباب رجوع را انجام دهیم، باید با گشاده رویی به آنها دلایل را توضیح داده تا رضایت مردم جلب شود.

فرماندار بوشهر همچنین خواستار رعایت نظم و انضباط اداری، توسعه موضوعات فرهنگی، رعایت حقوق شهروندی، مردم‌داری، عملکرد جهادی و انجام سایر امور شد.

رحیمی به تعطیلات نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: زمینه برای اینکه مردم در نوروز و ماه رمضان با آرامش به امورات این ایام بپردازند فراهم است و همه دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان بوشهر با حداکثر توان برای خدمت رسانی به مردم عزیز آماده هستند.

فرماندار بوشهر با اشاره به همزمانی نوروز با ماه رمضان، گفت: حرمت ماه رمضان و شئونات این ماه مبارک باید حفظ شود.

رحیمی اظهار داشت: متولیان مساجد در ایام نوروز نسبت به بازگشایی این اماکن توجه بیشتری داشته باشند.

در پایان هر یک از مدیران دستگاه‌های مامور خدمات سفر، گزارشی از وضعیت خدمت رسانی به خصوص در امر مساجد و نمازخانه‌های بین راهی را بیان داشتند و جلسه با جمع‌بندی فرماندار خاتمه یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.