آماده‌ باش ۱۱۵ نیروی عملیاتی آتش نشانی بیرجند

١١۵ نیروی عملیاتی و ستادی آتش نشانی بیرجند در قالب ۶ ایستگاه ثابت و ١٨ تیم سیار در شب چهارشنبه پایان سال آماده‌ باش کامل هستند.

حیاتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند با بیان اینکه این آماده‌ باش تا ١۵ فروردین سال آینده ادامه دارد گفت: با توجه به اینکه احتمال انجام تفریحات خطرساز در شب چهارشنبه پایان سال وجود دارد و منجر به افزایش چشمگیر بار ترافیکی می‌شود تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث مرتبط در دستور کار آتش نشانی بیرجند قرار گرفته است.

او افزود: تمامی اماکن خطرساز سطح شهر توسط کارشناسان سازمان شناسایی و اخطاریه‌های لازم صادر شده و مکاتبات مرتبط نیز با موضوع برای اقدام صورت گرفته است.

حیاتی با اشاره به اینکه حوزه آموزش سازمان نیز به همین منظور دوره‌های آموزشی مقدماتی اطفاء حریق را برای جامعه هدف از جمله دانش‌ آموزان و معلمان برگزار کرده است عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نواقص ایمنی مساجد نیز به متولیان اعلام شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند تهیه، توزیع و ارسال برشور‌های مرتبط با موضوعات سیلاب و چهارشنبه‌ سوری را از دیگر اقدامات پیشگیرانه سازمان در خصوص کاهش حوادث ذکر کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود والدین در این ایام از فرزندان خود مراقبت بیشتری داشته باشند.

او اظهار کرد: نیرو‌های ستادی در حوزه پیشگیری سازمان آمادگی لازم برای ارائه به مشاوره‌های ایمنی، بازدید از مراکز اسکان، اماکن تجمعی و عمومی را دارند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: آماده باش ، آتش نشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار