فعالیت بیش از هزار مبلّغ در خراسان جنوبی در ایام ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: بیش از هزار مبلّغ بومی و غیربومی در ماه رمضان در استان به فعالیت‌های تبلیغی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان پیش رو اعزام مبلّغ با هدف پرداختن به مسائل جامعه با اتکا بر فرهنگ و اندیشه تابناک قرآنی است، گفت: امسال این امر در قالب اعزام مبلّغ و فعال کردن حلقه‌های میانی و گروه‌های مختلف مردمی خواهد بود.

او افزود: با توجه به تقارن نیمی از ماه رمضان با عید نوروز و حضور گسترده مبلّغین بومی (ساکن قم و مشهد) در استان و نیز روحانیون مستقر و طرح هجرت و ائمه جماعات مساجد، آمار به بیش از هزار و ۲۰۰ نفر خواهد رسید.

حجت الاسلام سالاری مکی اظهار کرد: فعالیت‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان در قالب ۱۲ کارگروه موضوعی ویژه طرح زندگی با آیه‌ها پیگیری خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با عنوان اینکه اجرای طرح آیه‌های زندگی به‌عنوان حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان پیش رو است، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مجموعه‌های مختلف یک حرکت هم افزای ملی و استانی شکل خواهد گرفت.

او از مردم به‌خصوص شورا‌های اسلامی و دهیاران روستا‌های خراسان جنوبی خواست اگر نیاز به مبلغ در ماه مبارک رمضان دارند، به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها مراجعه و درخواست خود را هر چه زودتر ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.