اعزام سالانه ۳۰۰ روحانی به روستا‌های شهرستان خوسف

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف از اعزام سالانه ۳۰۰ روحانی به روستا‌های شهرستان در مناسبت‌های ملی و مذهبی خبر داد.

حجت الاسلام سهرابی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف با اشاره به فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خوسف گفت: با پیگیری‌های انجام شده، سالانه ۳۰۰ روحانی در مناسبت‌های مذهبی و ملی به روستا‌ها اعزام می‌شوند.

او افزود: همچنین در زمینه خدمت رسانی بهتر به جوامع روستایی، ۲۰ باب خانه عالم در روستا‌ها و مناطق محروم احداث و تجهیز شده و به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام سهرابی نژاد افتتاح و راه اندازی ۳۰ دارالقرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان خوسف و ساماندهی و کددار کردن ۹۰ هیئت مذهبی را اقدامات انجام شده دانست و ادامه داد: ساماندهی ۸۵ نفر از مداحان، تأسیس ۵ کانون فرهنگی و تبلیغی و شناسایی و حمایت فرهنگی از ۱۷۰ مسجد از دیگر فعالیت‌ها این اداره است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف از راه اندازی ۱۲ کتابخانه شبستان مساجد خبر داد و بیان کرد: اقامه ۶۰ نماز جماعت با همکاری برادران و خواهران طلبه در مساجد، مدارس و ادارت هم از برنامه‌های حوزه اعزام مبلغ این اداره است.

او اظهار کرد: ساختمان دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی با ۵۰۰ متر زیربنا در دو طبقه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بهره برداری از طرح نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.