استقرار شرکت‌های پخش خراسان جنوبی در مکانی مستقل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در خصوص ایجاد مکان مستقل برای استقرار شرکت‌های پخش گفت: با هماهنگی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان در آینده نزدیک شاهد تخصیص زمین به شرکت‌های پخش و انتقال آنان خواهیم بود.

اشرفی  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: مالیات شرکت‌های پخش در قالب کارگروه‌های تخصصی و به صورت مصداقی باید با محوریت سازمان سمت، امور مالیاتی و معاونت اقتصادی رسیدگی و بررسی شود.

وی در خصوص ایجاد مکان مستقل برای استقرار شرکت‌های پخش افزود: با هماهنگی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان در آینده نزدیک شاهد تخصیص زمین به شرکت‌های پخش و انتقال آنان خواهیم بود.

اشرفی  ادامه داد: با توجه به تاکیدات حوزه غذا و دارو و نظارت بر فرایند پخش مواد غذایی، مقرر شده است سازمان صمت و غذا و دارو، ساماندهی و پالایش شرکت‌های بدون مجوز پخش در استان را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به تامین سوخت ناوگان شرکت‌های پخش نیز بیان کرد: ناوگان هوایی که در داخل شهر اقدام به پخش مواد غذایی می‌کنند باید مجهز به ابزار فنی و سیم‌کارت در داخل خودرو باشند که در حال حاضر این تجهیزات با کمبود‌هایی مواجه است که با پیگیری این دغدغه نیز رفع خواهد شد.

گفتنی است در استان بیش از ۷۰ شرکت پخش وجود دارد که در سطح درون شهری و برون شهری خدمات رسانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.