۹۰درصد پمپ بنزین‌های خراسان جنوبی به سامانه هوشمند متصل شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: ۹۰ درصد پمپ بنزین‌های استان به سامانه هوشمند سوخت متصل و مشکل عرضه سوخت در بیشتر جایگاه‌ها برطرف شد.

عابدانی گفت: مشکل عرضه سوخت با کارت هوشمند در اکثر جایگاه استان مرتفع شده و تنها مناطق دوردست و دور افتاده باقی مانده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای رفع مشکل در بقیه جایگاه‌ها ادامه دارد، بیان کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جایگاه‌های استان فعال هستند و به صورت دستی و هوشمند سوخت‌رسانی به مردم در حال انجام است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌ها نفتی خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به اختلال پیش‌آمده در سامانه هوشمند سوخت، بلافاصله تلاش شد روند سوخت‌رسانی در استان متوقف نشود، در گام نخست همه جایگاه‌های سوخت برای عرضه بنزین با قیمت دوم فعال شوند.

عابدانی افزود: در گام دوم، اتصال جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند برای استفاده از کارت‌های سوخت در دستورکار قرار گرفت تا امکان استفاده از سوخت سهمیه‌ای در کارت سوخت فراهم شود که این اقدام در ۹۰ درصد جایگاه‌های استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در ابتدا بنزین با نرخ لیتری ۳۰۰ هزار ریال عرضه می‌شد، اما با اتصال تدریجی پمپ‌های بنزین به سامانه هوشمند سوخت امکان استفاده از بنزین لیتری ۱۵هزار ریال نیز فراهم شده است.

در خراسان جنوبی ۹۹ جایگاه سوخت وجود دارد.

برچسب ها: بنزین ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.