۹۷ متخصص شرکت برق در حالت آماده باش هستند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: به منظور پایداری شبکه برق در استان، ۹۷ متخصص در تیم‌های مختلف آماده باش هستند.

دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: درپی بارش برف در استان ۴۵ گروه عملیاتی و اجرایی صنعت برق در ۱۱ شهرستان استان در آماده باش کامل هستند.

او با اشاره به بارش برف در مناطق مختلف استان افزود: شبکه برق استان کاملاً پایدار و گروه‌های عملیاتی و اجرایی با پشتیبانی کامل و امکانات لازم و آماده به کار مجهز هستند.

دادگر بیان کرد: این گروه‌ها که متشکل از ۹۷ نفر از نیرو‌های متخصص و اجرایی شبکه برق هستند به همراه تجهیزات مورد نیاز و با کمک ۴۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و مولدین برق اضطراری آماده به کار و عیب یاب، در آماده باش کامل هستند تا با تلاش و همت خود نسبت به تأمین برق پایدار استان اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت مطلوب کنونی شبکه‌های برق استان عنوان کرد: هم اکنون تمامی شهرستان‌ها به دیزل ژنراتور به تعداد و ظرفیت مناسب مجهز هستند.

او تصریح کرد: گروه‌های خط گرم، دستگا‌های عیب یاب و دیزل ژنراتور‌های برق اضطراری برای مواقع بحرانی آماده به کار است تا برق مطمئن و پایدار را به مردم عزیز هدیه دهد. 

دادگر با اشاره به انتخابات پیش رو هم گفت: با توجه به اهمیت صنعت برق به عنوان صنعت زیربنایی در تمام شئون جامعه به ویژه انتخابات به لحاظ الکترونیکی بودن فرآیند رأی گیری، برای هماهنگی و کنترل هر چه بهتر پایداری شبکه، جلسات و هماهنگی‌های مرتبط صورت گرفته و گروه‌های یاد شده تا پایان انتخابات آماده خدمات رسانی هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار