کشف ۷۱ کیلوگرم تریاک در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف ۷۱ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی خبر داد.

سرهنگ زال بیکی فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اخباری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور مواصلاتی و فرعی شهرستان قاین دریافت کردند که موضوع بررسی و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی و مواصلاتی سواری سمند قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده کردند و به راننده با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

سرهنگ زال بیکی اظهار کرد: مأموران سواری سمند قاچاقچیان مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن ۷۱ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

او تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی شهرستان قاین اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار