با تخلفات انتخاباتی برخورد می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: پیگیری‌های لازم برای برخورد با تخلفات انتخاباتی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به برخورد با تخلفات تبلیغات انتخابات از سوی هیئت نظارت استان گفت: تخلفات شاید از ناحیه برخی از نامزد‌های انتخابات و بیشتر از ناحیه ستاد‌ها و هواداران نامزد‌ها اتفاق بیفتد که با توجه به اهمیت موضوع و با توجه به انتظاری که مردم استان از نامزد‌ها دارند، نباید تخلفی در این زمینه رخ دهد.

او افزود: در حوزه تخلفات انتخابات، قانون شفاف و روان موارد را بیان کرده است و مردم هم اطلاع دارند.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات تبلیغاتی و یا ارائه گزارشات و اخبار با دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان با شماره ۳۲۲۳۹۹۶۲ تماس بگیرند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین نامزد‌ها و ستاد‌ها و هواداران اطلاع داشته باشند که اگر در حوزه فضای حقیقی و فضای مجازی تخلفی انجام شود پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

او عنوان کرد: تخلفات شایعی که در این ایام گزارش شده مربوط به راه‌اندازی کاروان‌ها و کارناوال‌های تبلیغاتی است که در قانون منع شده و نصب بنر، تراکت و تصاویر بیش از اندازه مقرر بوده است.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: حداکثر اندازه آثار تبلیغاتی باید ۷۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر باشد که بیش از این اندازه چاپ شده و در مکان‌های غیر از ستاد‌های تبلیغاتی نصب شده است و باید جمع آوری شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی اخلال و برهم زدن اجتماعات و یا تخریب و توهین به نامزد‌های دیگر را از تخلفات شایع روز‌های اخیر دانست و گفت: نامزدها، هواداران و ستاد‌های تبلیغات، قوانین تبلیغاتی را به طور جد رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار