استاندار خراسان جنوبی:

امنیت و آسایش امروز نتیجه فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است

قناعت در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت امروز نتیجه فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

متن پیام تبریک قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس وزارت اطلاعات و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) به شرح زیر است:

به نام خدا

 "وزارت اطلاعات به همت نیرو‌های باایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی، خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است... وزارت اطلاعات با تلاش مؤثر خود زمینه موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌آورد... من در یک کلمه، عامل موفقیت وزارت اطلاعات را ایمان و نیروی انسانی این وزارتخانه می‌دانم". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

در تقویم مناسبت‌های ملی ما، سالروز میلاد خجسته حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، مجاهدان جان برکفی که طی ۴۵ سال عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ ادعا و در سکوت و خفا، توطئه‌ها و دسیسه‌های براندازانه فراوانی را خنثی کرده و معاندان انقلاب را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام گذاشته اند.

خادمانی که سینه ستبرشان، مزین به مدال پر افتخار گمنامی یوسف زهرا سلام الله علیهاست و آرامش جامعه را مرهون همتِ امنیت آفرین این عزیزان هستیم.


بیشتر بخوانید


امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی ایران اسلامی، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و جانبازان و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی، به ویژه سربازان گمنام امام زمان علیه السلام در وزارت اطلاعات است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، بسترساز امنیت برای رشد و توسعه ایران اسلامی بوده و هستند.

اینجانب ولادت با سعادت قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف و سالروز تأسیس وزارت اطلاعات و هفته سربازان گمنامِ آن امام همام را به مردم شریف و مؤمن خراسان جنوبی و همچنین مدیران ارشد و کارکنان انقلابی هوشیار و امنیت آفرینِ اداره کل اطلاعات این استان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید که در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری حفظه الله، با عنوان مهار تورم، رشد تولید مزین گشته، با افزایش مؤلفه‌های امنیت اقتصادی به ویژه در بخش سرمایه گذاری و توسعه صنایع فرآوری، زمینه مهار تورم و رونق تولید در راستای رفاه اجتماعی و تعالی همه جانبه کشور و استان خراسان جنوبی فراهم شود، ان شاءالله.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار