باید یکدل و متحد در انتخابات شرکت کنیم

امام جمعه ارومیه گفت: برای اینکه مملکت از گزند دشمنان در امان بماند، باید یکدل و متحد در انتخابات شرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه گفت: همان‌گونه که اقوام و اقشار مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و غیرت خود را به نمایش گذاشتند، در انتخابات پیش رو نیز با شور تمام شرکت کرده و موجب یاس و نا امیدی دشمنان خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: دشمنان دندان‌هایشان را علیه انتخابات و ایران اسلامی تیز کرده اند بنابراین در چنین شرایطی برای اینکه مملکت از گزند دشمنان در امان بماند، باید یکدل و متحد در انتخابات شرکت کنیم.

وی به لزوم توجه به موضوع انتخاب اصلح اشاره کرد و ادامه داد: باید سعی شود در انتخابات افراد مومن و ساده زیست همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، انتخاب شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: باید تلاش شود حضور مقتدرانه در انتخابات داشته باشیم، زیرا اگر حضور ضعیف داشته باشیم، دشمن قوی می‌شود و حضور قوی ما موجب یاس دشمنان خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به سهم ۱۴ درصدی بانوان در انتخابات امسال گفت: ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر نامزد انتخاباتی در کشور وجود دارد و یک‌هزار و ۱۰۰ استاد دانشگاه، ۲۰۰ نفر پزشک و ۴۰۰ نفر قاضی در آن حضور دارند.

خطیب جمعه ارومیه افزود: دشمن با تبلیغات منفی سعی می‌کند تا مردم در انتخابات مشارکت نداشته باشند و باید بدانیم دشمن همواره از هرچیزی که به نفع ماست، ما را منع کرده و از هرچیزی که به ضرر ماست، به آن تشویق می‌کند.

امام جمعه با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (ع) اضافه کرد: امنیت امروز کشور مرهون رشادت این سربازان گمنام است؛ آنان نه تنها امنیت نظامی بلکه امنیت اقتصادی را هم به وجود آورده اند و نقشه افراد سودجو را که درصدد ضربه به اقتصاد کشور هستند، خنثی کرده و جلوی آن‌ها را گرفته اند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: در آذربایجان غربی بالای ۱۰۰ تیم عملیاتی اقدام به مقابله با دشمن کرده و بسیاری از آن‌ها را دستگیر کرده اند چنان که درپیاده روی اربعین بسیاری از آن‌ها دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.