پذیرش دانشجو توسط استاد در طرح جذب استاد محور

وزیر علوم گفت: پذیرش استاد محور را علاوه بر کنکور و استعداد درخشان در کشور داریم که در این طرح پذیرش دانشجو توسط خود استاد انجام می‌شود.  

محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه بازدید از آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته گفت: آزمون سراسری یکی از راههای پذیرش در دانشگاه ها علاوه بر استعدادهای درخشان است. 

وی افزود: همچنین پذیرش استاد محور را علاوه بر کنکور و استعداد درخشان در کشور داریم که در این طرح پذیرش دانشجو توسط خود استاد انجام می شود. 

زلفی گل ادامه داد: یک طرح پیشنهادی، انتخاب افراد بر اساس علاقه استاد راهنما است. در سال گذشته هزار نفر در طرح پذیرش دانشجو از طریق استاد محور  شرکت کرده اند. 

وزیر علوم ادامه داد: بر اساس طرح های استاد محور، در دفترچه کنکور، دانشجویان استاد راهنمای خود را انتخاب کرده و بر اساس میل و علاقه خود طرح ها را انتخاب کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۶:۳۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
همینطوری نیست که استاد بیاد واسه خودش دانشجو سوا کنه باید شرط و شروطی داشته باشه. دانشجو باید استعداد درخشان باشه یعنی رتبه و معدلش بالا باشه و ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
یه چیز بی معنی مگه الان چجوریه؟؟؟ همین استعداد نادرخشان همینه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
اینجوری استادا میتونن سؤاستفاده کنن و فقط پولدارا و پارتی دارا رو بگیرن نه اصلح ها رو
Iran (Islamic Republic of)
عبد الرحمن مرادی
۱۷:۳۴ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
روش بسیار خوبی است اما دیگر کمتر کسی به دانشگاه میرود راه درآمد زایی مهارت فنی است و کار،بازار کار اگر کسی اهل کار باشد بسیار عالی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
دانشجویان دکتری هم بر همین اساس پذیرفته میشوند استاد دانشجو را انتخاب می کنه و باید تا زمان فارغ التحصیلی با همین استاد کار کنی. اصلا هم خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
اینجوری مایه دارا اساتید رو با تهدید و تطمیع واردار میکنن بجه هاشونو بگیرن فقط کنکور و رتبه نمره باید ملاک باشه فوقش ۲۰% هم مصاحبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
پولشو دولت بده اونوقت استاد برا خودش دانشجو سوا کنه ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار