صدور احکام ویژه برای آموزش عالی و خوابگاه‌های متأهلی

وزیر علوم گفت: پارک‌های علم و فناوری برای جوانان و نوجوانان کشور ایجاد اشتغال می‌کنند.

روز گذشته گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد و آحاد مردم با حضور پرشور تعلق خود به آرمان های انقلاب اسلامی را به رخ کشیدند؛ به همین مناسبت دستاوردهای بخش های مختلف بررسی و اعلام شد و اخبار خوبی نیز به مردم شریف ایران اعلام شد.

در همین راستا محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری با حضور در یک برنامه تلویزیونی به حضور پرشور مردم اشاره کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث دید امیدوارانه مسئولین به نظام جمهوری اسلامی است. 

او به شرایط وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری پیش از انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و افزود: کلید پیشرفت کشور در حیطه علوم٬ تحقیقات و فناوری به واسطه علم، فناوری و نوآوری است.

زلفی‌گل با نگاهی به درجه بندی کشورها بر اساس پیچیدگی اقتصادی گفت: این درجه بندی به این معناست که چقدر از منابع خام کشور ثروت اندوزی می‌شود.

وزیر علوم پیشرفت‌های وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری را در ساخت پارک‌های علم و فناوری دانست و بیان کرد: پارک‌های علم و فناوری باعث اشتغال در بین جوانان و نوجوانان کشور شده اند.

وزیر علوم یک خبر خوب به مردم کشور در راستای بهبود و عملکرد وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری داد و تشریح کرد: احکام ویژه برای آموزش عالی کشور در برنامه هفتم و خوابگاه‌های متأهلی برای دانشجویان متأهل ثبت شده اند.

او از افتتاح بزرگترین پارک بین المللی علمی و فناوری در تهران خبر داد و گفت: سامانه ایده‌ها و نیازها برای افراد در وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری تاسیس شده است.

زلفی‌گل تاکید کرد: وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری هیچ گونه تداخلی با معاونت علمی ٬ فناوری و اقتصادی دانش بنیان ریاست جمهوری ندارد. وزارت علوم از صاحبان ایده در بخش فناوری حمایت کرده و آن‌ها را به دانش بنیان ریاست جمهوری منتقل می کند.

برای شنیدن جزئیات بیشتر ویدیوی زیر را تماشا کنید:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.