تشکیل ۲ هزار و ۱۳۷ پرونده تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

امسال ۲ هزار و ۱۳۷ پرونده تخلف صنفی در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

عباس میراحمدی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ میلیون و ۸۴۹ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های این استان انجام شده است که از این میزان یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۹۳۰ قطعه در دی‌ماه و یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۹۸۵ قطعه در بهمن‌ماه جوجه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: این در حالی است که پارسال ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های چهارمحال و بختیاری انجام شد.


بیشتر بخوانید


میراحمدی با اشاره به نبود مشکل برای تامین به‌موقع مرغ مورد نیاز شب عید مردم در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کشتارگاه‌های استان روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ و روز چهارشنبه اول فروردین‌ماه سال آینده تعطیل است.

وی ادامه داد: برنامه عرضه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های چهارمحال و بختیاری تا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تنظیم شده است و برای تامین مرغ مورد نیاز مردم استان هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

بیژن بهرامی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۳۷ پرونده تخلف صنفی در استان شناسایی و تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: در این مدت از ۱۱ هزار و ۱۰ واحد ضنفی چهارمحال و بختیاری بازرسی انجام و ۲ هزار و ۲۸ تخلف صنفی و تعزیری به‌همراه ۱۰۹ تخلف مبارزه با قاچاق شناسایی، ثبت، پرونده آن‌ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

بهرامی افزود: از این تعداد تخلف ۴۶۹ مورد گران‌فروشی، ۲۴ کم‌فروشی، ۴۸ مورد تقلب، چهار مورد عرضه خارج از شبکه، ۱۰۹ مورد قاچاق، یک‌هزار و ۱۴۴ مورد درج نشدن قیمت، ۱۵۲ مورد صادر نکردن فاکتور، ۹۱ مورد بهداشتی، ۱۰ مورد تبلیغ خلاف واقع، چهار مورد حراج غیرقانونی، ۴۸ مورد تداخل صنفی، پنج مورد امتناع از عرضه کالا و خدمات، ۵۴ مورد نداشتن پروانه کسب، ۴۸ مورد رعایت نکردن تکالیف صنفی و ۱۵۴ مورد ارائه ندادن فاکتور بوده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده اصناف چهارمحال و بختیاری از ابتدای امسال تاکنون ۷۱۷ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.