شهدا مسیر پیامبر (ص) را دنبال کرده اند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: شهدای ما برای دفاع از دین و میهن راه پیامبر اسلام (ص) را دنبال کرده اند.

حجت الاسلام صفورائی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در مراسم غباروبی گلزار شهدای بیرجند به مناسبت دهه فجر، گفت: امروز همه ما و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این مکان مقدس برای تجدید میثاق با شهدا جمع شده‌ایم و امیدواریم رهرو واقعی شهدا در همه ایام باشیم.

او با بیان اینکه شهدا مسیر پیامبر گرامی اسلام (ص) را برای دفاع از دین و میهن دنبال کردند، افزود: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است، مرهون خون شهداست که باید قدر دانسته شود.

حجت الاسلام صفورائی انقلاب اسلامی را یک پدیده و موجود زنده دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک موجود کاملا زنده در جهان معاصر است و تفکرش، اهدافش، مبارزاتش و موضع‌گیری‌هایش زنده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مردم ما در تمام صحنه‌های انقلاب حضور چشمگیری داشتند و همیشه پشتیبان نظام اسلامی بودند، امیدواریم در انتخابات مهم پیش‌روی هم با حضور حداکثری خود پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی به اثبات برسانند.

او ضمن گرامیداشت عید مبعث حضرت محمد (ص) به عنوان بزرگترین اعیاد اسلامی، گفت: مبعث بزرگترین عید مسلمانان، بشریت و نقطه آغازین اسلام است.

حجت الاسلام صفورائی عنوان کرد: مهمترین اهداف بعثت پیامبر اکرم (ص) انقلاب ارزش‌ها، تزکیه و پرورش روح، تحکیم وحدت انسان‌ها، ترویج فضائل اخلاقی و ایجاد توسعه عدالت اجتماعی است.

در پایان این مراسم با حضور مردم، خانواده شهدا، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی گلزار شهدای بیرجند غباروبی و عطرافشانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.