زخمی شدن نزدیک به ۱۳ هزار نظامی صهیونیست

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند از ۷ اکتبر تاکنون حدود ۱۳ هزار نظامی صهیونیست مجروح شده‌اند.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ارتش صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون حدود ۱۳۰۰۰ سرباز مجروح را درمان کرده است.

این روزنامه صهیونیستی امروز پنجشنبه افزود که ۲۸۳۰ سرباز در درمانگاه‌ها تحت مداوا هستند و سایر سربازان پس از یک دوره درمان ترخیص شده اند.  با توجه به سانسور نظامی رسانه‌های صهیونیستی و تلاش اشغالگران برای پنهان کردن میزان تلفات خود، تعداد واقعی سربازان مجروح بیشتر از آنچه رسانه‌ها گزارش می‌دهند، است.

اذعان تعداد سربازان مجروح از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ توسط رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که مقاومت فلسطین به درگیری‌های شدید با نیرو‌های اشغالگر در بیش از یک محور جنگی در نوار غزه ادامه می‌دهد که منجر به تلفات مادی و جانی شده است.

دیروز گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار ویدئویی از لحظه تیراندازی یک افسر صهیونیست که پیش از این گردان‌ها اعلام کرده بودند او را در محور‌های جنگی در منطقه هدف قرار داده بود، نشان داد. 

مجاهدین القسام یک تانک صهیونیستی مرکاوا و یک بولدوزر نظامی اشغالی D9 را با گلوله‌های الیاسین ۱۰۵ در مجاورت یک بیمارستان در غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

نیروهای القسام با گلوله‌های خمپاره، تجمع نیرو‌های اشغالگر را در منطقه الکتیبه در غرب شهر غزه منهدم کردند.

 مجاهدین گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین و مجاهدین گردان‌های القسام در یک عملیات مشترک توانستند یک گروه نیروی ویژه صهیونیستی متشکل از ۱۰ سرباز را هدف قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
غزه ایا تا زیر خونه هاشون تونل زدن
آخرین اخبار