روایت رسانه‌ صهیونیستی از روز فاجعه‌بار برای ارتش اشغالگر در جنوب غزه

وب سایت یدیعوت آحارونوت در گزارشی نحوه به هلاکت رسیدن ۲۱ نظامی صهیونیست در جنوب غزه بطور همزمان را فاش کرد.

وب سایت صهیونیستی یدیعوت آحارونوت جزئیات اولیه آنچه را که به عنوان فاجعه در جنوب نوار غزه توصیف می‌کند، منتشر کرد که در آن ۲۱ سرباز ذخیره صهیونیست به طور همزمان به هلاکت رسیدند. 

به گزارش این وب سایت صهیونیستی، جزئیات اولیه در جنوب نوار غزه که منجر به هلاکت رسیدن ۲۱ نظامی ذخیره شد، حاکی از آن است که نیروی مشترک پیاده، مهندسی و زرهی گردان ذخیره ۸۲۰۸ صبح دیروز برای شرکت در این ماموریت وارد شدند. ماموریت آن‌ها پاکسازی منطقه در نوار حائل غزه برای ایجاد آمادگی بود.

در بخشی از این عملیات، نظامیان یک گردان ده ساختمان دو طبقه را در حدود ۶۰۰ متری حصار مرزی از سمت غزه کشف کردند. صهیونیست‌ها با کمک یک گردان مهندسی شروع به احاطه کردن ساختمان‌ها کردند تا برای منفجر کردن آن‌ها آماده شوند، در حالی که نظامیان زرهی و پیاده امنیت فعالیت‌ها را تامین می‌کردند.

حدود ساعت ۱۶:۰۰ حداقل یکی از رزمندگان مقاومت به محل تجمع صهیونیست‌ها نزدیک شد و یک فروند موشک آرپی جی به سمت تانکی که امنیت عملیات را تامین می‌کرد شلیک کرد که در نتیجه آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر زخمی شدند و همزمان یک موشک ضد زره دیگر نیز منفجر شد.

شلیک به مجموعه‌ای از اشغالگران در دو ساختمان مجاور و طبق برآورد‌های اولیه، انفجار موشکی در ساختمان و چندین مین اشغالگران را به هلاکت رساند و باعث فروریختن کامل مجتمع دو ساختمان شد. 

یدیعوت آحارنوت در ادامه گفت که در پی اعلام وقوع این حادثه که منجر به تلفات زیادی در صفوف ارتش صهیونیستی شد، نیرو‌های ارتش صهیونیستی به محل حادثه شتافتند.

به گزارش وای نت، انتظار می‌رود ارتش اسرائیل یک تیم تحقیقاتی ویژه را برای بررسی شرایط این حادثه تعیین کند تا از تکرار آن جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار