وزارت خارجه قطر: به توافقی بین اسرائیل و حماس دست پیدا کردیم

وزارت خارجه قطر اعلام کرد به توافقی بین رژیم صهیونیستی و حماس برای ورود دارو و کمک‌های بشردوستانه به غزه دست یافته است.

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد، با میانجی‌گری توانسته به توافقی میان (رژیم) اسرائیل و حماس برای وارد شدن دارو و کمک‌های بشردوستانه به غزه دست یابد.

وزارت خارجه قطر افزوده است: این توافق شامل ورود دارو و کمک به غیرنظامیان در ازای تحویل دارو‌های مورد نیاز اسرای اسرائیلی در غزه است.

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد، انتقال دارو به اسرای صهیونیست در غزه از فردا آغاز می‌شود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، ۷ روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محب
۰۷:۵۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
دوست عزیز این جوری ک فکری می کنی اجازه بدن سیم کارت بره با دارو ایتقدر ساده نباش اونا ک تو اعماق زمین روز کار صهیوتیست سیاه کردن به این سادگی ک فکر می کنی نیستن همه چیشون رو حسابه خیلی دقیق تر از این حرفا هستن با این همه تعریف تبلیغ از سازمان سیا شین بت هنوز نتونستن ذره ای اطلاعات بدست بیارن حرف های بچه گونه نزنید در کل اسرائیل نابوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۷ دی ۱۴۰۲
برای صهیونیستها مهمتر ازتونل ها در حال حاضرخودا سیرهای صهیونیستی هستش که مطمعنآ با ارسال دارو میخواهندجای اسیرها را پیداکنند و یک سیم کارت کوچک مینی هم میتونه جای اسیرها را لو بده که جاساز ظرف داروها میکنندحالا نه صبرکنین تا ببینین اشتباه محض هستش اینکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۷ دی ۱۴۰۲
مبارزان فلسطینی باید خیلی احتیاط کنند ! بی شک محموله ها توسط صهیونها بررسی می شود و احتمال اینکه ردیاب!!! کار گذاشته شود بسیار است تا تونلها و مخفیگاهها کشف و بمباران شود ( بالاخره تعدادی از این اقلام درمانی به آنجا هم راه پیدا می کند) صهیونیسم فقط دنبال راههای مختلف هستند ( حتی با استفاده از هوش مصنوعی) تا نسل کشی و کودک کشی و اشغال و غارت و ... را به اوج برسانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۷ دی ۱۴۰۲
انشاالله که این جنگ به نفع حماس وفلسطین تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۷ دی ۱۴۰۲
تمام کنید فقط زن و بچه‌ها کشته میشه
آخرین اخبار