آمریکا به دنبال تروریستی اعلام کردن انصارالله یمن

آسوشیتدپرس گزارش داد که احتمال دارد آمریکا انصارالله یمن را به دلیل تداوم حملات به کشتی‌های صهیونیستی در دریای سرخ، تروریستی اعلام کند.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» بامداد چهارشنبه گزارش داد که احتمال دارد آمریکا انصارالله یمن را به دلیل تداوم حملات به کشتی‌های صهیونیستی در دریای سرخ، تروریستی اعلام کند.

با وجود اقدام دولت فعلی آمریکا در خارج کردن نام جنبش مقاومت انصارالله یمن از لیست گروه‌های تروریستی در فوریه سال ۲۰۲۱، اما اکنون از احتمال معکوس کردن این اقدام خبر می‌رسد.

آسوشیتدپرس به نقل از منابع ناشناس نوشت که پایان دادن به حملات یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی، یک مشکل جهانی است که آمریکا و متحدانش باید با هم به آن بپردازند.

شامگاه سه‌شنبه بود که سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اشاره به حمله به یک کشتی عازم فلسطین اشغالی، گفت که به هیچ عنوان اجازه عبور کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را نخواهند داد. 

واشنگتن و لندن ضمن ایجاد ائتلاف دریایی، در تلاش برای توقف حملات یمن به کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی در دریای سرخ هستند و می‌خواهند یمن را به توقف حمایت‌هایش از مردم غزه وادار کنند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین هشدار داده که تمامی کشتی‌های جنگی آمریکا و انگلیس را که در حمله به این کشور مشارکت داشته‌اند، اهداف متخاصم دانسته که در بانک اهداف نیرو‌های آن‌ها قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۷ دی ۱۴۰۲
توجه توجه هشدار
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۱:۱۸ ۲۷ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : هر کشوری بر خلاف منویات شیطان بزرگ آمریکا حرکتی کند و حرفی بزند تروریست اعلامش می کنند حال وقت آن رسیده که تمام کشورهای که مخالف منویات سیاستهای کثیف آمریکا و غربیها هستند آنان را تروریست اعلام کنند تا کی می خواهید سکوت کنید و پاسخ ندهید به آمریکا و همپیمانان تروریستش آمریکا مهد تروریست پروری در جهان هستند و خودش بزرگترین دولتی ترین تروریست‌های جهان هستند هم تروریستند هم تروریست پرورند هم غارتگرند هم اسغالگرند هم جنایتکارند هم فراعنه برده داران بزرگ عصر جدید در جهان هستند یمن قهرمان عزیز فقط طبق آیات قرآن کریم مقدس عمل می کند از برادران خواهران دینیش در فلسطین اشغالی دفاع می کند و این یک تکلیف دینی اسلامی است بر تمام کشورهای اسلامی که همچون یمن قهرمان عزیز عمل کنند در مقابله با آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و صهیونیستها غربیهای تروریست جنایتکار . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۷ دی ۱۴۰۲
آمریکا وصهیونیستها وحامیانشان در صدر تروریستهای جهان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۲
جالبه پدر تروریست های جهان می خواد یمن رو تروریست اعلام کنه عجب روزگاری شده
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۰۶ ۲۷ دی ۱۴۰۲
تروریست اعلام کردن یک قواره لباس و یک شمشیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
تروریست کثیف خودتی
آخرین اخبار