مخالفت ۲ عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با ادامه حملات به غزه

یک رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد گادی آیزنکوت و بنی گانتس ۲ عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با ادامه عملیات نظامی در غزه مخالف هستند.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، تارنمای عبری زبان واللاه گزارش داد، گادی آیزنکوت و بنی گانتس ۲ عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با ادامه عملیات نظامی در غزه به خاطر اینکه با هدف بازگرداندن اسرا در تعارض است، مخالف هستند.

پیش‌تر ایهود لاوی نائب رئیس سابق موساد گفته بود که فشار‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به توافق منجر نخواهد شد؛ بلکه تنها باعث کشته شدن اسرای اسرائیلی در غزه خواهد شد.

همچنین «آوی کالو» استاد دانشگاه رایشمن در سرزمین‌های اشغالی و بازنشسته واحد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود: به میزانی که فشار نظامی ارتش بیشتر می‌شود احتمال آزادی اسرا نیز کمتر می‌شود، زیرا حماس را به آزاد نکردن آن‌ها ترغیب می‌کند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، دیوید ساترفیلد نماینده دولت آمریکا در امور بشردوستانه برای نوار غزه، دیداری ناامیدکننده با نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داشت.

بر اساس این گزارش، ساترفیلد در این دیدار خواستار افزایش ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شد اما نتانیاهو و دیگر مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کردند.

نماینده دولت آمریکا، تل آویو را از تشدید بحران انسانی در نوار غزه مطلع کرد اما نتانیاهو مدعی شد که هیچ بحران انسانی وجود ندارد.

پیش تر پایگاه خبری آکسیوس نوشته بود: بایدن و دیگر مقامات ارشد امریکا به‌طور فزاینده‌ای از نتانیاهو ‌نخست وزیر (رژیم) اسرائیل و اکثر درخواست‌های او از دولت آمریکا در رابطه با جنگ غزه ناامید شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار