مهلت نام نویسی تسهیلات گردشگری و صنایع دستی تا ۱۵ بهمن

مهلت نام نویسی تسهیلات در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی تا ۱۵ بهمن اعلام شد.

مسئول تسهیلات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از محل منابع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشورخبر داد.

حاجی‌پور افزود: متقاضیان طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی در استان می‌توانند با ارائه درخواست، مدارک، مستندات و طرح توجیهی برای دریافت تسهیلات با شرایط اعلام شده، اقدام کنند.

وی گفت: در حوزه گردشگری تسهیلات به صورت سرمایه در گردش حداکثر یک سال و مدت تسهیلات سرمایه ثابت حداکثر ۷ سال شامل دوران مشارکت و تنفس حداکثر ۲ سال و بازپرداخت ۵ سال است

مسئول تسهیلات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی نرخ سود این تسهیلات را ۱۳ تا ۱۵ درصد اعلام کرد.

به گفته وی در حوزه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی تسهیلات پرداختی در قالب حمایت از ایجاد و توسعه کارگاه‌های انفرادی، حمایت از ایجاد و توسعه کارگاه‌های گروهی، ایجاد بازارچه صنایع‌دستی و ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی است.

مسئول تسهیلات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: نرخ تسهیلات اعطایی به صنعتگران ۱۳ تا ۱۵ درصد است.

حاجی پور گفت: دوران بازپرداخت تسهیلات در قالب سرمایه در گردش حداکثر ۱۲ ماهه و تسهیلات سرمایه ثابت حداکثر ۴ ساله است.

به گفته وی متقاضیان تسهیلات در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی حداکثر تا تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ به ادارات و نمایندگی‌های استان برای ارایه درخواست و تکمیل مدارک اقدام کنند.

برچسب ها: صنایع دستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار