تاکید بر تسریع صدور مجوز‌ها برای سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر لزوم تسریع صدور مجوز‌ها برای سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.

مهدی مسکنی در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تسریع صدور مجوز‌ها و همراهی مدیران گفت: این صندوق آمادگی آن را دارد جزو سهام‌داران اصلی ۲ طرح پتروشیمی در استان شود و سهم سرمایه‌گذاری خود در این استان را افزایش دهد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی آمادگی لازم را برای سرمایه‌گذاری در این استان را دارد، اما این منوط به همکاری و همراهی مدیران استانی است چراکه در برخی موارد صدور مجوز‌ها سرعت لازم را ندارد از همین رو انتظار می‌رود برای ترغیب صندوق به سرمایه‌گذاری، همراهی بیشتری از سوی مدیران استان انجام گیرد.

وی با تاکید بر اینکه صندوق بازنشستگی کشوری با حساسیت زمینه‌های سرمایه‌گذاری را دنبال می‌کند، اظهار داشت: در سال‌های گذشته حساسیت و دقت لازم در این خصوص صورت نگرفته بود از همین رو امروز برخی از صندوق‌های بازنشستگی زیان‌ده شده‌اند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: علاوه‌بر اینکه این صندوق علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ۲ طرح پتروشیمی در استان چهارمحال و بختیاری است بلکه در خصوص طرح کشت و صنعت جونقان نیز این آمادگی وجود دارد به محض تحویل این مجتمع کار را انجام دهیم و مجموعه صنایع شیر ایران این مجموعه را تحویل گیرد.

مسکنی به طرح‌های پنج گانه سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در این استان اشاره کرد و گفت: یکی از این طرح‌ها خط تولید کره است که در مرحله نهایی قرار دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌ها افزایش تولید شیر است که تانکر‌هایی با ظرفیت ۵۰ هزار تن وارد استان شده و تولید ما از ۱۵۰ هزار تن به ۳۵۰ هزار تن افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: احداث کارخانه تصفیه و پالایش روغن، احداث سردخانه یک هزار تنی، احداث کارخانه ورق‌سازی و کارت‌سازی و دیگر طرح‌های صندوق نیز در دست اجراست.

مسکنی افزود: از دامداری سودجان هم بازدید داشتیم و طرح را بررسی کردیم و در خصوص سرمایه‌گذاری در این خصوص نیز با بررسی همه جوانب، تصمیم گیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار