دو برابر شدن تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به بازنشستگان استان پرداخت شده است.

منوچهر صفرپور در آیین تکریم از بازنشستگان چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان با اشاره به دو برابر شدن تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه بازنشستگان در امسال گفت: در دو ماه اخیر ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان استان پرداخت شد.

وی تاکید کرد: این میزان تسهیلات به ۹۰۰ نفر از بازنشستگان استان پرداخت شده است و روند پرداخت آن به بقیه بازنشستگان واجد شرایط تا پایان سال‌جاری ادامه دارد.

مدیر صندوق بازنشستگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ۲۰ هزار بازنشسته زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد ۷۰ درصد آقایان و ۳۰ درصد خانم‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


صفرپور با بیان پرداخت ماهانه بیش از دو هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال حقوق به بازنشستگان زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: میانگین حقوق پرداختی به این بازنشستگان ماهانه ۱۱۴ میلیون ریال است.

وی با اشاره به پرداخت سه هزار فقره وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ ادامه داد: به هر کدام از این بازنشستگان ۱۵۰ میلیون ریال و در مجموع ۴۵۰ میلیارد ریال وام پرداخت شد.

صفرپور اظهار داشت: این صندوق همچنین به فرزندان بازنشستگانی که تاریخ عقد آنان یکم فروردین‌‍ماه ۱۳۹۸ به بعد باشد ۳۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.