احداث ۶ سایت نهضت ملی مسکن در طبس

فرماندار طبس گفت: هم اکنون ۶ سایت نهضت ملی مسکن در این شهرستان ساخته شده و یا در حال احداث است.

رحیمی فرماندار طبس با اشاره به اینکه طبس بزرگترین شهرستان خاورمیانه است و بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی دارد که در دولت قبل نیز بزرگترین سایت ویلایی مسکن مهر کشور در این شهرستان احداث شده است، گفت: اکنون نیز بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن ایران با ۶ هزار واحد مسکونی احداث شده و در حال احداث است و ۴ هزار واحد مسکونی دیگر نیز ساخته خواهد شد.

او افزود: به اندازه تعداد واحد مسکونی که این شهرستان دارد، مسکن ساخته شده و در حال احداث است؛ به عبارت دیگر طبس جدیدی در این شهرستان بنا شده است.

رحیمی با اشاره به این که اکنون ۶ سایت نهضت ملی مسکن در این شهرستان احداث شده یا در حال احداث است اظهار کرد:  یکی از آن‌ها سایت ۵۴ هکتاری است که از دولت قبل بوده و مشکل بسیاری داشت و با رفع مشکلات آن، اکنون صاحبان آن در این واحد‌ها زندگی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


فرماندار طبس بیان کرد: در سایت ۵۰ هکتاری طبس نیز ۵۷۰ قطعه زمین واگذار شده و نیمی از این واحد‌ها قابل سکونت است؛ به علاوه در سایت ۷۹ هکتاری هم حدود هزار و ۳۱۴ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده که تاکنون ۶۱ واحد آن احداث شده و در سایت ۳۵۰ هکتاری نیز فونداسیون ۴۰ واحد آن ریخته شده است.

به گفته او یک سایت ۹۸ هکتاری هم برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت در طبس داریم.

رحیمی تصریح کرد: همچنین یک سایت ۴۵۵ هکتاری نیز در طبس داریم که با الحاق آن دیگر نباید کسی در این شهر بدون زمین و مسکن باشد.

فرماندار طبس با بیان این که در شهر‌های عشق آباد و دیهوک نیز هر کدام ۲۳ هکتار زمین برای متقاضیان جوانی جمعیت واگذار شده است عنوان کرد: احداث ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در این شهرستان با تعداد واحد‌های مسکونی چند استان برابری می‌کند و زیرساخت‌ها نیز با همت مدیران استانی در حال تأمین شدن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار