راه اندازی ۴ شبکه محلی ویژه انتخابات در خراسان جنوبی

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از راه اندازی ۴ شبکه محلی ویژه انتخابات در استان خبر داد.

نشست اندیشه ورزی با حضور مدیرکل، معاونان تولیدی و جمعی از برنامه سازان صدا و سیمای خراسان جنوبی و مدیران هشت دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان با محوریت انتخابات و جهاد تبیین در سالن جلسات صداوسیمای خراسان جنوبی برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت برگزاری با شکوه آن از راه اندازی ۴ شبکه محلی ویژه انتخابات برای ۴ حوزه انتخابیه در استان خبر داد.

وی گفت: این شبکه‌ها در کنار شبکه اصلی وظیفه تبیین انتخابات و فراهم کردن فرصت برابر برای کاندیدا‌ها را برعهده دارند تا این افراد به واسطه رسانه ملی پیشنهاد‌ها و برنامه‌های آینده شان را برای مردم حوزه انتخابیه خود بیان کنند.

وی در ادامه اشاره‌ای به اهمیت موضوع انتخابات خبرگان رهبری در استان کرد و گفت: شبکه استانی موضوع انتخابات خبرگان رهبری و چهار شبکه محلی در چهار حوزه انتخابیه استان به موضوع تبیین انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی همچنین گفت: یکی از اصلی‌ترین نقش‌های دانشگاه و مراکز آموزش عالی تولید علم است و ما هم باید تلاش کنیم تا فعالیت دانشگاه بیشتر برای مردم منعکس شود.

آینه دار با بیان اینکه کار‌های فرهنگی خوبی نیز در دانشگاه‌ها انجام می‌شود گفت: در کنار انعکاس کار‌های علمی و سایر ظرفیت‌های دانشگاه‌ها باید برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد تا دو طرف بتوانند بهترین بهره برداری را بخصوص در حوزه جهاد تبیین داشته باشند.

وی جهاد تبیین را یکی از مهمترین موضوعات روز جامعه دانست و گفت: بخش عمده‌ای از انجام این مهم بر عهده مراکز آموزش عالی، حوزه و رسانه است، و نباید اجازه دهیم این موضوع روی زمین بماند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه شبکه خاوران آمادگی کامل برای پرداخت به موضوع جهاد تبیین را دارد از روسا و مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموش عالی در استان خواست تا افراد داوطلب و دلسوز در این زمینه را معرفی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.