وضعیت بد صهیونیست‌ها در غزه از زبان روزنامه آمریکایی

روزنامه آمریکایی وال اسریت ژورنال فاش کرد شرایط غزه جوری که رژیم صهیونیستی می‌خواهد، پیش نمی‌رود.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که تلفات اخیر رژیم صهیونیستی در میدان نبرد نشان می‌دهد که هدف کلی ارتش اشغالگر، که فلج کردن حماس و توانایی آن برای آسیب رساندن به اسرائیلی‌ها است، حتی در بخش شمالی غزه، بدست نیامده است.

در این بیانیه آمده است که افزایش تعداد کشته‌های رژیم صهیونیستی «منعکس‌کننده تغییر تاکتیک‌های جنگ نظامی» با تمرکز بیشتر بر نبرد‌های شهری و زمینی است.

 این روزنامه آمریکایی به نقل از شالوم بن حنان، مقام سابق اطلاعاتی رژیم، گفت: انجام جنگ خانه به خانه و بررسی از نزدیک به جای تخریب آن‌ها از راه دور، برای نیرو‌های اسرائیلی هزینه دارد. محافل نظامی و امنیتی برخی شروع به تردید در این استراتژی کرده‌اند.

بن حنان افزود: من قبلاً این موضوع را شنیدم که اوضاع خوب نیست، ما باید به گونه‌ای متفاوت بجنگیم و باید به گونه‌ای بجنگیم که برای سربازان ارتش اسرائیل امن‌تر باشد.

 آنچه توسط وال استریت ژورنال پس از آن منتشر شد این بود که ارتش اشغالگر روز چهارشنبه از کشته شدن ۱۰ نظامی که بیشتر آن‌ها افسر بودند، از جمله یک فرمانده لشکر در تیپ گولانی و یک فرمانده در تیپ یفتاح با درجه سرهنگ در کمین گردان‌های القسام در الشجاعیه خبر داد.

 اوایل امروز، هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، حادثه شجاعیه را بی‌رحمانه و سخت خواند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ای صهیونیست های خونخوارانشااله که این جنازه‌ای حیوانهای کثیفتان روی دستتان باشدکه ماایرانی هاخوشحال می شویم
آخرین اخبار