۴۷۱ نفر در سامانه جستجوی شغل ثبت نام کردند

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از ثبت نام ۴۷۱ نفر جویای کار در سامانه جستجوی شغل خبر داد.

راستگو مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: سامانه جستجوی شغل از تیر امسال در دسترس کاربران قرار گرفته است.

او افزود: متقاضیان کار و کارفرمایان می‌توانند به سامانه جستجوی شغل به آدرس https://jsadmin.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست اشتغال و  نیروی کار مورد نیاز خود به صورت رایگان اقدام کنند.

راستگو کاهش زمان و هزینه‌های جستجوی شغل، دسترسی به آمار و اطلاعات بازار کار منطقه و تسهیل‌گری در بازار کار و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز کارفرمایان، امکان اخذ گزارش روزانه از عملکرد کاریابی ها، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی‌ها و افزایش رضایتمندی مردم را از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه جستجوی شغل عنوان کرد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: هم اکنون ۱۲ کاریابی در استان در سامانه جستجوی شغل فعال هستند که در صورت مراجعه متقاضیان به دفتر کاریابی می‌توانند از خدمات سامانه بهره‌مند شوند.

او اظهار کرد: رصد و پایش و رتبه بندی مستمر عملکرد کاریابی‌ها در سامانه جستجوی شغل توسط این اداره کل و وزارت متبوع به صورت استانی و ملی در حال انجام است و عملکرد کاریابی‌های استان مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می‌گیرد.

راستگو تصریح کرد: انتظار ما از دفاتر کاریابی فعال در سامانه این است که با تلاش مضاعف و استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود نسبت به ثبت کامل و دقیق اطلاعات کارجویان، فرصت‌های شغلی و بکارگماری افراد در سامانه جستجوی شغل اقدام کنند تا در برنامه‌های آتی وزارت متبوع از خدمات و ظرفیت‌های پیش بینی شده بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار